Philips Sonicare 90 dní testování se zárukou vrácení peněz
Barva se vám nakonec nezdá, nabíjení trvá moc dlouho nebo jen nevyužijete tolik funkcí – jsou věci, které zjistíte až při používání. My i Philips Sonicare si problémy každodenního života dokážeme dobře představit a víme, že na jejich objevování potřebujete klid a čas. Abyste se nebáli dělat postupné krůčky směrem k úsměvu od ucha k uchu, máte přesně 90 dní na vyzkoušení. Pokud vám produkt nesedne, dostanete zpátky peníze. Jednoduché!
Jaké produkty můžete bezstarostně vyzkoušet?
- elektrické zubní kartáčky
- ústní sprchy
- ústní centra
Jak zboží snadno vrátíte?
- Zaregistrujte jakýkoli sonický kartáček nebo přístroj mezizubní hygieny Philips Sonicare na www.philips.cz/myphilips, a to nejpozději do 30 dnů od nákupu.
- Nejpozději 90 dnů od nákupu kontaktujte Philips linku zákaznické podpory na telefonním čísle 228 880 896 (pondělí - pátek 9-17 hod.). Operátoři následně zajistí svoz výrobku od Vás (účastníka akce) k servisnímu partnerovi Philips.
Podmínky pro přijetí výrobku zpět
- Výrobek lze vrátit pouze nepoškozený, v původním obalu, se všemi doplňky a s kopií dokladu o nákupu.
- Výrobek nelze vrátit přímo na prodejně, vždy je třeba za tímto účelem kontaktovat Philips linku zákaznické podpory na výše uvedeném telefonním čísle v uvedených dnech a pracovní době.
- Do této akce jsou zařazeny všechny sonické kartáčky a přístroje mezizubní hygieny Philips Sonicare zakoupené v období od 1. 9. 2017 do 31. 12. 2024 u vybraných partnerů na území ČR. Úplná pravidla najdete zde.
Pořád máte hlavu plnou otázek?
Neváhejte se s námi poradit na e-mailu info@nazuby.cz a nebo na telefonu 380 831 831.